20.03.2015

Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty...

Szaleństwo jakieś z tym słońcem. Dzieciaki szczęśliwe, biegają po ogrodzie, a ja zamiatam wszystkie kąty:). Trochę się nagromadziło przez te kilka lat. Logistyka w naszym przypadku musi być na wysokim poziomie. Jest nas siódemka więc czasem to nie lada wyczyn odnaleźć jakąś rzecz. Próbujemy reorganizować czasem naszą "klasę" lecz nie jest to łatwe. Prowadzę zajęcia z dziećmi na kilku poziomach edukacji więc muszę mieć tak zorganizowane miejsce, aby nie zajmowało mi dużo czasu szukanie potrzebnych rzeczy. Poza tym jest jeszcze kwestia tego, co mogę schować przed dziećmi, a co lepiej, aby miały pod ręką. Inspiruję się pomysłami innych mam. Najczęściej znajduję takie inspiracje na amerykańskich blogach.
Nam osobiście najbardziej przydaje się przybornik na kółkach z IKEA, który dostałam od kochanej rodzinki na urodziny!!
Mieszczą się w nim wszystkie podręczne rzeczy, można na nim coś zawiesić , przykleić. Poza tym jest metalowy więc sprawdzają się magnesy. I co bardzo ważne to jest na kółkach! Warto się w coś takiego zaopatrzyć (może właśnie poprosić o to jakiegoś sponsora? :) )

Może kiedyś zaproszę Was na wycieczkę po naszej klasie, a tymczasem podrzucam kilka cudzych pomysłów :):

Obserwuj tablicę organizacja - edukacja domowa należącą do użytkownika Mag.

Ja tu o sprzątaniu a tymczasem moje dzieci przygotowywały dziś (m.in. oczywiście) piękne wiosenne prace!

 Kiedy już poznali technikę przyklejania, malowania i odklejania to dalszym zabawom nie było końca :)




 Dodatkowo dzisiaj mieliśmy zaćmienie słońca więc obserwowaliśmy za pomocą starych zdjęć rentgenowskich oraz czarnej taśmy to ciekawe zjawisko.

To tyle na dziś. Pozdrawiamy wszystkich słonecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz