16.10.2013

Jabłkowo

Ostatni tydzień upłynął pod hasłem Jabłka! Poznaliśmy różne rodzaje jabłek, które kupiliśmy wspólnie na bazarku. Dzięki uprzejmości sprzedawców podpisano nam je i oddzielnie zapakowano. Potem w domu testowaliśmy:
Ich smak:
 
Zapach:
 
Oraz wygląd i jakie są w dotyku:

 
 
 Największe noty zebrało jabłko Gala!!
Potem z pozostałych jabłek chłopaki upiekli pyszną szarlotkę

 
Oto efekt:
 
Następne dni to już innego rodzaju praca
 
 

 


 duże, małe i najmniejsze
 puzzle






 

 
To tylko kilka z pozycji jakie przerabialiśmy. Najważniejsze dla mnie było to, że chłopcy nauczyli się określać smak i zapach, który czasem trudno określić. Często zapach jabłka był dla nich po prostu zapachem jabłka jednak, kiedy powiedziałam im aby zapomnieli, że wiedzą jak pachnie jabłko znajdowali inne określenie.
 
 Tutaj czerpałam inspiracje:
http://www.teacherspayteachers.com/Browse/Search:apple/Price-Range/Free
można pobrać i przerabiać dla własnych potrzeb.
Stworzyłam również obrazki najbardziej popularnych jabłek, które można kupić w polskich sklepach.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz